.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دومين همايش زوج هاي جوان در مازندران
دومين همايش زوج هاي جوان در مازندران

دومين همايش خانه هاي آسماني ويژه زوج هاي جوان با حضور 40 زوج عضو كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد مازندران در ساري برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شبستان ، در اين مراسم كه روز گذشته 24 آذر در سالن اجتماعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مازندران برگزار شد، محمداسماعيل امامزاده مدير كل اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي اين استان در سخناني با اشاره به نقش پراهميت و حياتي خانواده، از آن به عنوان اصلي ترين و مقدس ترين كانون نمونه فرهنگي در مكتب اسلام ياد كرد و گفت: همواره توجه به كانون خانواده و چگونگي حيات آن از موكدات اصلي دين اسلام بوده است.

وي به تلاش دشمنان در جهت تخريب نهاد مقدس خانواده اشاره كرد و افزود: تشكيل خانواده با در نظر داشتن آموزه هاي ارزشي و ديني و پيروي از تجربيات معنوي گذشتگان مي تواند خنثي كننده تمام اين حربه ها باشد.

امام زاده از پيوند مبارك حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) به عنوان مظهر يك ازدواج موفق ياد كرد و گفت: زندگي در اوج فقر همراه با غناي فهم ودرك متقابل همديگر ويژگي اصلي زندگي اين دو زوج بوده است و تمام زوج هاي جوان بايد سيره و منش اين زندگي مشترك را اساس زندگي خود قرار دهند.

مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مازندران همچنين به توصيه پيامبر اعظم هنگام ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) اشاره كرد و گفت: پيامبر اعظم زندگي براي خداوند و مبتني بر تعالي روح در سايه سار محبت و صميميت متقابل را لازمه زندگي مشترك موفق دانستند.

وي در پايان از همه زوج ها خواست كه در سخت ترين شرايط حرمت يكديگر را داشته باشند و با قناعت، محبت و ايثار زندگي زيبايي را براي خود خلق كنند تا پايه گذار نسلي سالم، متدين و متمدن باشند.

گفتني است: دومين همايش خانه هاي آسماني ويژه زوج هاي جوان به همت دبيرخانه هيئت نظارت بر كانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران، سازمان ملي جوانان و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.